10 sierpnia 2012

Rozpoczęcie roku!

Chciałabym serdecznie powitać wszystkich uczniów po długich wakacjach. Razem z Isabellą postanowiłyśmy ponownie otworzyć nasza szkołę "Ośla ławka", która poprzednio funkcjonowała na Onecie.

Powróciłyśmy z pełnymi głowami pomysłów i zapału, a także z nowymi wiadomościami, co tylko pomoże nam w sprawnym ocenianiu Waszych blogów. Zaczynamy od dzisiaj i już teraz czekamy na zgłoszenia. Od tej pory oceniamy blogi ze wszystkich serwisów, jesteśmy otwarte na nowości.
Niecierpliwie czekamy również na nowych oceniających, którzy pragną się sprawdzić w roli nauczycieli. Szczegóły znajdziecie w "rekrutacji".

Rok szkolny uważam za otwarty!

10 komentarzy:

  1. Witam. Na razie nie planuję zgłaszać się do jakiejkolwiek ocenialni, gdyż nie czuję się gotowa. Na blogspocie jestem od niedawna, poza tym nie mam wszystkich notek, bo już ich nie przenosiłam z Onetu. Może skorzystam z propozycji za jakiś czas.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam tutaj Rowindale z http://malach-tow.blogspot.com gdzie pojawił się zamówiony przez Olar szablon. Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu. Jeśli nie oczywiście dokonam wszelakich zmian oraz nowe propozycje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że spodobał się wam mój szablon. Mam nadzieję, że będzie wam służył jak najdłużej. Zauważyłam, że pod notką macie coś co na onecie zwane było szeroką listą. Jako co funkcjonuje to na blogspocie? Bardzo prosiłabym o odpowiedź :P
    Pozdrawiam gorąco i czekam, aż się rozwiniecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. witam ;) Niedawno otrzymałam komentarz na mój blog i chciałabym oczywiście,zareklamować was na moim blogu ;)Jak chcecie możecie ocenić mój blog ;)
    www.photographicandourlive.blogspot.com ;)

    P.S. Gdyby co piszcie na mój nr gg : 10568214 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ok , zgłosiłam się w Zgłoś się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ok, to napiszcie mi jak się dodaje do linków blogi bo nie mam zielonego pojęcia ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamierzacie prowadzić współpracę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, jeśli będą tylko chętne osoby, to jesteśmy otwarte.

      Usuń
    2. W takim razie macie już pierwszego chętnego. (raj-ocen.blogspot.com) :-)

      Usuń
  8. ok ,ok ;> Dodałam was do linków ;) jestescie podpisani jako ocenialnia ;)
    www.photographicandourlive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń