13 grudnia 2012

[Apel] Podsumowanie stażu Nefrateve

Witam wszystkich zgromadzonych na pierwszym apelu w tym roku szkolnym. Jak dobrze wiecie, od jakiegoś czasu gościliśmy praktykantkę - Nefrateve. Właśnie minął okres stażu i pora podsumować jej działalność, a także zadecydować, czy dołącza do załogi.

Nefrateve, powiem szczerze, że jestem na prawdę zadowolona z treści Twoich ocen. Szczególnie wartościowa dla autora ocenianego bloga może być Twoja opinia w sekcji "język polski". Skupiasz uwagę na wszystkim, co istotne i opisujesz to szczegółowo. Brakuje mi trochę istotnych wskazówek i pomysłów, które autor mógłby wykorzystać. Tak samo w "poprawności językowej" mogłabyś czasami dodać jakieś porady, regułki z objaśnieniem, a nie samo suche wypisywanie błędów. Dla kogoś, komu zależy na wyglądzie bloga, Twoja ocena również może bardzo pomóc. Jako że jesteś szabloniarką, znasz się na grafice i bardzo dokładnie wszystko objaśniasz i dajesz swoje wizje.
Przeszkadza mi jednak fakt, że rzadko piszesz oceny. Rozumiem dużą ilość pracy i nauki, ale nie przesadzajmy - prawie cztery miesiące i tylko trzy oceny w tym czasie to jednak bardzo mało.

Sumując: jestem zadowolona z Twoich ocen, a zwłaszcza z oceny treści bloga. Oby tak dalej, ale nie zapomnij o rozwoju samej siebie i dodawaniu pomysłów, porad, wskazówek. Pamiętaj również, by pisać częściej.

Tymczasem witaj w załodze!

4 komentarze:

  1. kiedy jakaś nowa ocena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero co była. Dzisiaj wracam wcześniej do domu, więc na pewno będę pisać. Niczego nie obiecuję, bo blog, którego oceniam jest naprawdę długi, ale może uda mi się skończyć ocenę w ten weekend, jeśli się sprężę i nic mi nie przeszkodzi : >.

      Usuń
  2. Fajne oceny piszecie, chce się czytać :)

    OdpowiedzUsuń